KOMUNIKACIJA U KRIZI

Da li ste se, dok čitate o skandalima u kojima su se našli IM Matijević, JKP Infostan tehnologije ili jedan Volkswagen, zamislili nad tim koliko ste zaista pripravni ako kriza zakuca i na Vaša vrata. Ovo razmišljanje Vas kvalifikuje da budete učesnik naše dvodnevne obuke u okviru koje ćete naučiti da obuzdate krizu i loš publicitet koji je prati i time ne samo da smanjite štetu u poslovanju već i da sačuvate ličnu menadžersku poziciju.

Trening/radionica „Komunikacija u krizi“ osnažiće Vas za upravljanjem krizom, da je predupredite ili rešite u svoju korist. Pomoću konkretnih preporuka i vežbi naučićete da utvrdite uzrok i okidač krize i da nastavite da komunicirate u skladu sa činjenicama i uslovima na tržištu. Ovladaćete strategijama komunikacije u krizi, a poseban fokus stavljamo na brzinu prvog odgovora na krizu uz pisanje jasnih poruka i izbor najproduktivnijih kanala komunikacije. Na kraju treninga bićete spremni da na krizu gledate kao na priliku za kvalitetnije poslovanje iz koje možete da izađete i sa povećanjem prihoda.

Obuku vodi mag Dragana Roter, stariji ekspert za komunikaciju i marketing.

Prijavu možete popunite ovde.