A’ la carte poslovne usluge

Naš cilj je da vam pomognemo sa što više stvari kako biste neometano mogli da radite i budete još efikasniji. Pored kancelarijskog prostora i virtuelnih kancelarijskih rešenja, možemo da vam pružimo i dodatne usluge koje obavljamo interno ili za koje angažujemo spoljne saradnike:

  • Pravne usluge
  • Knjigovodstvene usluge
  • Prevodilačke usluge
  • Prevoz
  • Poštanske i kurirske usluge
  • Rezervaciju avionskih karata, hotela, restorana i velikih kancelarijskih prostora
  • Takođe usko sarađujemo sa stručnjacima iz oblasti marketinga, konsaltinga, PR-a, HR-a, web dizajna, upravljanja događajima i nekretnina i možemo da vas povežemo sa ljudima koji imaju dokazano iskustvo.

Ako postoji potreba za nekom uslugom koju nismo već naveli u Smart Office paketima, slobodno nam pošaljete upit, a mi ćemo dati sve od sebe da vam izađemo u susret.

Pošaljite upit